Szkoła Podstawowa nr 34 im. Wojska Polskiego

Zagraniczny obóz zuchowy MELDORF 2023

Przyjęliśmy zaproszenie od niemieckich skautów i pojechaliśmy przez Berlin, Hamburg do Meldorf, urokliwej nadmorskiej miejscowości. Był to prawdziwie puszczański obóz. Mieszkaliśmy w czarnych namiotach i jedliśmy na trawie z własnych menażek. Wspólnie zbudowaliśmy z niemieckimi przyjaciółmi tratwę, którą przeprawialiśmy się na drugi brzeg rzeczki do hali sportowej. Była też gra miejska, zwiad, 10-kilometrowy rajd, wycieczka do centrum marynistycznego z atrakcjami dla dzieci i wielkim placem zabaw edukacyjnych. Przy ognisku śpiewaliśmy  polskie i niemieckie piosenki. Był Dzień Polski. Tego dnia bawiliśmy się w Indian. Przygotowaliśmy menu na cały dzień oraz wszystkie zuchowe aktywności. Zorganizowaliśmy obozową olimpiadę, majsterkę z drewna i ognisko. Wszystkim skautom bardzo podobały się proponowane przez nas zajęcia programowe oraz posiłki z klopsikami, ziemniakami i kiszonym ogórkiem na obiad, gotowanymi jajkami na śniadanie i szynką na kolację.

Bardzo pożytecznie spędziliśmy wakacyjny czas. Zdobyliśmy wiele nowych umiejętności i doskonaliliśmy język angielski. Zadowoleni wróciliśmy do kraju.